OGŁOSZENIE KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BRODACH z dnia 10.02.2025r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
10 lutego 2025

OGŁOSZENIE KIEROWNIKA GMINNEGO
OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W BRODACH z dnia 10.02.2025r.

 

KIEROWNIK GMINNGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BRODACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTOR DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNGO
GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BRODACH

 

  1. Nazwa i adres jednostki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach
ul. Stanisława Staszica 3, 27-230 Brody

 

  1. Określenie stanowiska urzędniczego

Podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach
Wymiar czasu pracy: 1 pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach, 27-230 Brody

 

  1. Wymagania konieczne (obligatoryjne)
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu
    • ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy,
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego.

 

  1. Wymagania dodatkowe
  • biegła znajomość obsługi komputera stosowanego w pracy biurowej,
  • znajomość programu komputerowego do obsługi świadczeń rodzinnych Sygnity oraz Centralnej Aplikacji Statystycznej,
  • doświadczenie w pracy w ośrodku pomocy społecznej/jednostce samorządu terytorialnego,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,
  • nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista,
  • odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
  • komunikatywność, kreatywność.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Wydawanie wniosków oraz udzielanie informacji w celu uzyskania kompletnej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku.
  • Przyjmowanie wniosków i ustalenie prawa do funduszu alimentacyjnego.
  • Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji
    w sprawach ustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego.
  • Przyjmowanie wniosków od wierzycieli o podjęcie działań wobec dłużników alimentacyjnych.
  • Występowanie do organów właściwych o podjęcie działań wobec dłużników alimentacyjnych.
  • Rozliczanie wyegzekwowanych od dłużników alimentacyjnych należności przekazywanych przez organy egzekucyjne.
  • Przekazywanie komornikom informacji istotnych dla skuteczności egzekucji.
  • Wystawianie tytułów egzekucyjnych.
  • Przygotowanie decyzji oraz informacji o przyznanych świadczeniach.
  • Wydawanie zaświadczeń.
  • Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń.
  • Ustalenie harmonogramów i warunków wypłat świadczeń oraz tworzenie list wypłat.
  • Sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywanie ich właściwym urzędom, również
    w wersji elektronicznej z zastosowaniem systemu informatycznego.
  • Analiza bieżących potrzeb, opracowywanie diagnoz i planów w zakresie środków finansowych na świadczenia.
  • Prowadzenie dokumentacji zgodnie z KPA, instrukcją kancelaryjną i przepisami szczegółowymi.
  • Wnioskowanie o przeprowadzenie wywiadu środowiskowego.
  • Współpraca z innymi urzędami i instytucjami.
  • Obsługa obowiązującego systemu komputerowego.
  • Prowadzenie korespondencji z zakresu świadczeń, nadzorowanie terminowego
    i prawidłowego wysyłania korespondencji.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z odwołaniami od decyzji.
  • Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym.
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
  • wymiar czasu pracy: pełny etat,
  • praca administracyjno-biurowa, praca przy komputerze,
  • praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach ul. Stanisława Staszica 3,
    27-230 Brody, budynek piętrowy wyposażony w windę dla niepełnosprawnych.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze na stanowisko Referent ds. świadczeń rodzinnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brodach nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

 

  1. Wymagane dokumenty
  • CV,
  • list motywacyjny,
  • oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,
  • kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
  • kserokopia zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
  • kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o posiadanych obywatelstwie,
  • oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością – kopia dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność.

 

W związku z wymogiem stosowania od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE administratorem danych osobowych przekazanych w procesie rekrutacji jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.

 

  1. Miejsce i termin składania dokumentów

Oferty należy składać Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brodach  ul. Stanisława Staszica 3,
27-230 Brody, pok. nr 214, poniedziałek: 800-1600, wtorek-piątek 715-1515 lub za pośrednictwem poczty
w zaklejonej kopercie  z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego” umieszczonym na kopercie.

Wymagane dokumenty należy składać  do  dnia  20.02.2025r. do godz. 1500  (decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach).

Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

Wszelkie informacje o naborze oraz wyniki będą umieszczone na stronie internetowej BIP Gminnego Ośrodka Pomocy  Społecznej w Brodach www.gopsbip.brody.info.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Brodach  i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach.

Postępowanie będzie się składać z dwóch etapów:

Etap I – Wstępna weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz wstępna ocena merytoryczna.
Po dokonaniu analizy formalnej dokumentów aplikacyjnych kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby, które nie spełniają wymogów formalnych nie będą informowane.

Etap II - Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem odbędzie się w Urzędzie Gminy w Brodach ul. Stanisława Staszica 3, 27-230 Brody, II piętro, pokój numer 213.

 

Kierownik

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Brodach

/-/

Piotr Ambroszczyk

 

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Brodach, ul. Stanisława Staszica 3, 27-230 Brody, gops@brody.info.pl, tel. (41) 271 01 91.
  2. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pisemnie lub telefonicznie na adres siedziby administratora danych.
  3. Pana/i dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko PODINSPEKTOR DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNGO GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BRODACH.
  4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone, a po upływie tego okresu przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
    obowiązującego prawa.
  6. Posiada Pan/i prawo do: dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie
    na zasadach określonych w przepisach prawa.
  7. Ma Pani/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Pana/ią dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach
Data utworzenia:2025-02-10
Data publikacji:2025-02-10
Osoba sporządzająca dokument:Klaudyna Jabłońska
Osoba wprowadzająca dokument:Administrator
Liczba odwiedzin:1403