OGŁOSZENIE OTWARTEGO KONKURSU OFERT nr I.271.18.2025 na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Brody w ramach Programu Opieka Wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
17 kwietnia 2025

Banner konkursu ofer opieka wytchnieniowa

OGŁOSZENIE

OTWARTEGO KONKURSU OFERT

nr I.271.18.2025

na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej

usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Brody

w ramach Programu Opieka Wytchnieniowa
dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025

 

 

Gmina Brody

27-230 Brody, ul. ul. Stanisława Staszica 3

Województwo Świętokrzyskie

 

 

REALIZATOR

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

27-230 Brody, ul. ul. Stanisława Staszica 3

 

 

 

 

Brody 17 kwietnia 2025

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1848)
  2. Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491, 1761, 1940)
  3. Rozporządzenie Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz.U. z 2018 r. poz. 2057)

 

Gmina Brody

ogłasza Otwarty Konkurs Ofert nr OWPC-BRD/25

na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej

usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Brody

w ramach Programu Opieka Wytchnieniowa
dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025

 

A. Określenie rodzaju zadania

 

Zadanie obejmuje finansowanie świadczenia usługi opieki wytchnieniowej, w ramach pobytu całodobowego nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44) albo orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z art. 5 i art. 62 ww. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych), zwanymi dalej uczestnikami.

Zadanie realizowane jest w formie opieki wytchnieniowej w ramach pobytu całodobowego, która będzie świadczona za uprzednią zgodą Gminy Brody, w innym miejscu wskazanym przez uczestnika Programu lub realizatora Programu, spełniającym kryteria dostępności, o których mowa w ustawie z dnia z 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1411).

W godzinach realizacji usług opieki wytchnieniowej finansowanych ze środków Funduszu, wobec osoby z niepełnosprawnością objętej usługą opieki wytchnieniowej nie mogą być świadczone usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, inne usługi finansowane ze środków Funduszu albo finansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych lub usługi obejmujące analogiczne wsparcie do usług opieki wytchnieniowej finansowane ze środków publicznych - m.in. Programu Opieka Wytchnieniowa dla Organizacji Pozarządowych – edycja 2025.

 

B. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania

Na realizacje zadania opieki wytchnieniowej nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności w Gminie Brody, w roku 2025 zostanie przeznaczona kwota:

 126 000.00 zł
(sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

 

C. Zasady przyznawania dotacji na realizację zadania

Otwarty Konkurs Ofert nr OWPC-BRD/25 może wygrać organizacja działająca na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491, 1761, 1940).

Ze środków Programu będą pokrywane koszty związane bezpośrednio z realizacją usług opieki wytchnieniowej. Niedozwolone jest podwójne finansowanie tego samego wydatku związanego z realizacją usług, zarówno w ramach niniejszego Programu, jak i w ramach innych programów czy projektów.

Kosztami związanymi bezpośrednio z realizacją usług opieki wytchnieniowej są:

  • wynagrodzenie osób świadczących usługi opieki wytchnieniowej;
  • koszty pobytu osoby z niepełnosprawnością w miejscach, o których mowa w części V ust. 6, z wyłączeniem pobytu w miejscu zamieszkania, tj. koszty:
    1. wynagrodzenia personelu instytucji bezpośrednio świadczącej usługi opieki wytchnieniowej,
    2. dostaw mediów (opłaty za: energię elektryczną, energię cieplną, gaz i wodę, opłaty przesyłowe, opłaty za odprowadzanie ścieków, opłaty za usługi telefoniczne i internetowe),
    3. czynszu, najmu, opłat administracyjnych dotyczących lokalu (m.in wywóz śmieci), w którym sprawowana jest usługa opieki wytchnieniowej,
    4. przygotowania i zakupu wyżywienia,
    5. kosztów związanych z utrzymaniem czystości.

 

Wydatki będą kwalifikowane, jeżeli zostaną poniesione w okresie realizacji zadania, tj. od dnia zawarcia umowy od dnia 01 kwietnia 2025 do dnia 31 grudnia 2025 r.

Dotacja nie może zostać przeznaczona na finansowanie działalności politycznej czy religijnej, jak również na zakup nieruchomości. Kosztami niekwalifikowalnymi zadania są:

  • odsetki od zadłużenia,
  • kwoty i koszty pożyczki lub kredytu,
  • kary i grzywny,
  • wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  • podatek VAT, który może zostać odzyskany na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570, z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
  • odsetki za opóźnienie w regulowaniu zobowiązań oraz odsetki za zwłokę z tytułu nieterminowych wpłat należności budżetowych i innych należności, do których stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. − Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2022 r. poz. 2651, z późn. zm.),
  • spłata zaległych zobowiązań finansowych,
  • koszty leczenia i rehabilitacji osób, z wyjątkiem niezbędnych interwencji pielęgniarskich i lekarskich, dokonanych przez wyspecjalizowany personel w szczególnych przypadkach, w ramach pobytu całodobowego związanych z nagłym pogorszeniem się stanu zdrowia osoby z niepełnosprawnością;
  • amortyzacja;
  • leasing;
  • rezerwy na pokrycie przyszłych spłat lub zobowiązań;
  • opieka świadczona przez członków rodziny, opiekunów lub osoby faktycznie zamieszkujące razem z osobą z niepełnosprawnością;
  • nagrody, premie, ekwiwalent za urlop i wynagrodzenia chorobowe oraz zasiłki chorobowe.

 

D. Terminy i warunki realizacji zadania

Termin realizacji zadania określa się na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2025 roku. Zadanie jest realizowane na rzecz osób posiadających:

  • dzieci od ukończenia 2 roku życia do ukończenia 16 roku życia posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności,
  • osobami posiadającymi:
  1. a) orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo
  2. b) orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z art. 5 i art. 62 ww. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych)

‒ którzy wymagają usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego.

W pierwszej kolejności uwzględniane będą potrzeby członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobą ze znacznym stopniem niepełnosprawności lub z orzeczeniem traktowanym na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności, która:

  • ma niepełnosprawność sprzężoną/złożoną (przez niepełnosprawność sprzężoną rozumie się posiadanie orzeczenia ze wskazaniem co najmniej dwóch przyczyn niepełnosprawności) lub
  • wymaga wysokiego poziomu wsparcia (osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności oraz dzieci niepełnosprawne z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji) lub
  • stale przebywa w domu, tj. nie korzysta z ośrodka wsparcia lub placówek pobytu całodobowego, np. ośrodka szkolno-wychowawczego czy internatu.

Zadanie realizowane jest w formie opieki wytchnieniowej w ramach pobytu całodobowego, która będzie świadczona za uprzednią zgodą Gminy Brody, w innym miejscu wskazanym przez uczestnika Programu lub realizatora Programu, spełniającym kryteria dostępności, o których mowa w ustawie z dnia z 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1411) w wymiarze 14 dni na osobę.

Łączna liczba osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności, którym będą świadczone usługi opieki wytchnieniowej, w tej formie i miejscu, wynosi 15 osób – w tym 10 osoby z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności i 5 dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności (zgodnie z art. 5 i art. 62 ww. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).

Opieka całodobowa, w tym w szczególności:

  • zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania (minimum trzy posiłki dziennie w tym ciepły obiad składający się z dwóch dań, dostęp do ciepłych napojów – kawa, herbata – przez cały dzień)
  • usługa opieki wytchnieniowej w ramach pobytu całodobowego wynosi co najmniej 12 godzin nieprzerwanego świadczenia usługi i obejmuje nocleg osoby z niepełnosprawnością, co najmniej w godzinach 22.00-6.00. Jedna doba usługi opieki wytchnieniowej w ramach pobytu całodobowego nie przekracza 24 godzin nieprzerwanego świadczenia usługi.

Warunki realizacji zadania wymagane wobec Oferenta:

  1. Potencjał i doświadczenie:
    1. w realizacji zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej o podobnym charakterze
    2. posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji zadań w zakresie działalności na rzecz osób niepełnosprawnych
  2. Przedstawienie koncepcji jakości wykonania zadania oraz kalkulacji kosztów realizacji zadania.
  3. Dysponowanie osobami zdolnymi koordynować i wykonywać usługi opieki wytchnieniowej, posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje – niebędące członkami rodziny uczestnika:
    1. posiadają dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie: asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarka, siostra PCK, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, fizjoterapeuta lub za zgodą realizatora Programu, w innych zawodach i specjalnościach o charakterze medycznym lub opiekuńczym, lub
    2. posiadają co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, doświadczenie w udzielaniu wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu, lub
    3. zostaną wskazane przez uczestnika Programu w Karcie zgłoszenia do Programu Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, której wzór stanowi załącznik nr 7 do Programu.

Zawód asystenta osoby niepełnosprawnej wymieniony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2018 r. poz. 227, z późn. zm.) pod symbolem 341201 w ramach grupy: Pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej (symbol 3412).

  1. Na potrzeby realizacji Programu za członków rodziny osoby z niepełnosprawnością uznaje się wstępnych oraz zstępnych, krewnych w linii bocznej, małżonka, wstępnych oraz zstępnych małżonka, krewnych w linii bocznej małżonka, zięcia, synową, macochę, ojczyma oraz osobę pozostającą we wspólnym pożyciu, a także osobę pozostającą w stosunku przysposobienia z osobą z niepełnosprawnością.
  2. Wniesienie do projektu zasobów organizacyjnych, technicznych i własnych środków finansowych umożliwiających płynną realizację zadania niezależnie od terminów przekazania kolejnych transzy dotacji.
  3. Wyrażenie zgody na upublicznienie informacji o wybraniu organizacji w Otwartym Konkursie Ofert nr OWPC-BRD/25.

 

E. Termin i miejsce składania ofert

  1. Oferty, w formie pisemnej, należy składać do dnia 07 maja 2025 r. do godziny 9:30 pocztą lub osobiście na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

27-230 Brody, ul. Stanisława Staszica 3

w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Oferta w ramach Otwartego Konkursu Ofert nr OWPC-BRD/25 na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Brody

– Nie otwierać do dnia 07 maja 2025 r. przed godz. 10:00.

  1. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji.
  2. Kopie dokumentów dołączone do oferty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu.
  3. Rozpatrywane będą tylko oferty złożone w terminie. W przypadku ofert wysyłanych pocztą, decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach, a nie data stempla pocztowego.

 

F. Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty oraz termin dokonania wyboru ofert

  1. Otwarty Konkurs Ofert nr OWPC-BRD/25 jest skierowany wyłącznie do organizacji pozarządowych, o których mowa w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z . z 2023 r. poz. 571.) oraz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 tej ustawy.
  2. Warunkiem przystąpienia do Otwartego Konkursu Ofert nr OWPC-BRD/25 jest złożenie oferty zgodnej ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz.U. z 2018 r. poz. 2057) wraz z którą Oferent ubiegający się o wybór w Otwartym Konkursie Ofert nr OWPC-BRD/25  jest zobowiązany złożyć następujące załączniki:
  3. aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z odpowiedniego wyciągu z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzające status prawny Oferenta oraz umocowanie osób reprezentujących,
  4. statut organizacji Oferenta,
  5. oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego,
  6. oświadczenie Oferenta o braku wykluczenia z możliwości otrzymania dofinansowania (o którym mowa w art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych),
  7. oświadczenie Oferenta o wyrażeniu zgody na upublicznienie informacji o wybraniu organizacji w otwartym konkursie ofert nr OWPC-BRD/25
  8. Opis Koncepcji Wykonania Zadania w tym:
    • wykazać doświadczenie w realizacji zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. każde zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat,
    • wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji zadań o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. każde w zakresie działalności na rzecz osób niepełnosprawnych realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat,
    • wykazać doświadczenie w realizacji projektów obejmujących usługi społeczne zrealizowanych na terenie powiatu starachowickiego i powiatów ościennych w ciągu ostatnich 3 lat
    • przedstawić koncepcje jakości wykonania zadania oraz kalkulacji kosztów realizacji zadania,
    • wykazać dysponowanie osobami zdolnymi wykonywać usługi opieki wytchnieniowej,
    • wykazać wniesienie do projektu zasobów organizacyjnych, technicznych i własnych środków finansowych umożliwiających płynną realizację zadania niezależnie od terminów przekazania kolejnych transzy dotacji
  9. Wymagania określone w2 ppkt. a-e stanowią kryteria formalne. Niespełnienie co najmniej jednego kryterium formalnego powoduje odrzucenie oferty.
  10. Wymagania określone w2 ppkt. f stanowi kryterium merytoryczne, których wartość punktowa została określona w formularzu Opis Koncepcji Wykonania Zadania.
  11. W przypadku partnerstwa podmiotów wymagania określone w 2 ppkt.a-d dotyczą każdego podmiotu i muszą być spełnione przez każdy podmiot z osobna, wymagania określone w pkt.2 pkt.f mogą być spełnione łącznie przez podmioty ubiegające się o wybór Oferenta albo tylko przez jeden podmiot.
  12. Oferty, które nie spełnią wymagań formalnych zostaną odrzucone.
  13. Oferty wraz z pozostałymi dokumentami nie będą zwracane Oferentom.
  14. Ocena formalna i merytoryczna złożonych ofert będzie się odbywać w oparciu formularz oferty wraz z załącznikami w tym punktację przyznaną według kryteriów wskazanych w załączniku Opis Koncepcji Wykonania Zadania. Ocena zostanie przeprowadzona w dniu 11 kwietnia 2025 przez powołaną zarządzeniem Wójta Gminy Brody komisję konkursową.
  15. Na podstawie liczby punktów przyznanych dla poszczególnych ofert sporządzona zostanie lista rankingowa ocenionych ofert.
  16. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Oferentów takiej samej liczby punktów, przeprowadzone zostaną indywidualne spotkania kwalifikacyjne komisji konkursowej z każdym z nich w terminie 3 dni roboczych od zakończenia oceny formalnej i merytorycznej. Podczas spotkania zostanie dokonana weryfikacja przyznanej punktacji i ostateczny wybór Oferenta. Jeśli po weryfikacji ocena nie ulegnie zmianie i kandydaci nadal będę mieli jednakową liczbę punktów, decydować będzie wysokość wnoszonych przez oferenta środków własnych.
  17. Z podmiotem, który zostanie wyłoniony w toku postępowania, zostanie zawarta Umowa na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Brody w ramach w ramach Programu Opieka Wytchnieniowa– dla jednostek samorządu terytorialnego – edycja 2025.
  18. Informacja o wyborze oferty w niniejszym Konkursie zostanie upubliczniona i ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Brody, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach oraz na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zakończenia naboru.
  19. Oferent ma obowiązek poinformować osoby, których dane osobowe podaje w ofercie lub dokumentach złożonych wraz z ofertą, o udostępnieniu ich danych Ogłaszającemu w celu złożenia oferty Otwartym Konkursie Ofert nr OWPC-BRD/25. Oferent zobowiązuje się do przekazania wszystkim osobom, których dane udostępnił na potrzeby postępowania, informacji, o których mowa w art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  20. Oferenci ubiegający się w partnerstwie o wybór oferty w Otwartym Konkursie Ofert nr OWPC-BRD/25 zobowiązani są wskazać w Formularzu oferty Lidera do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Przed podpisaniem umowy Ogłaszający może żądać umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.

 

G. Procedura odwoławcza

  1. Organizacje, których oferty nie zostały wybrane mają możliwość wniesienia odwołania w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych od ogłoszenia wyników Otwartego Konkursu Ofert nr OWPC-BRD/25 w formie pisemnej, na adres składania ofert.
  2. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach w terminie 3 dni roboczych od daty wpływu.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia środka odwoławczego przewiduje się uwzględnienie kandydatury w tworzeniu ostatecznej listy rankingowej ocenionych ofert.
  4. Informacja o wynikach odwołania zostanie upubliczniona i ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Brody, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach oraz na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach, w terminie do 2 dni roboczych od dnia zakończenia naboru.

 

H. Informacja dodatkowa

  1. Oferentem nie może być podmiot wykluczony z możliwości otrzymania dofinansowania (o którym mowa w art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych)
  2. Ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podawania przyczyny oraz do zmiany niniejszego ogłoszenia.
  3. Osoba uprawniona do kontaktu:

Piotr Ambroszczyk – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach,
e-mail: piotr.ambroszczyk@brody.info.pl   

 

I. Informacja o zrealizowanych przez organ administracji publicznej zadaniach tego samego rodzaju, które były dotowane w roku ogłoszenia konkursu oraz w roku poprzedzającym, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości dotacji udzielonych na ten cel organizacjom pozarządowym

Gmina Brody informuje, iż w roku ogłoszenia Otwartego Konkursu Ofert nr OWPC-BRD/25 oraz w roku poprzedzającym nie realizowała i nie będzie realizować innych zadań tego samego rodzaju.

 

J. Załączniki

Załącznik nr 1. Opis Koncepcji Wykonania Zadania,

 

Zatwierdzam

Wójt Gminy Brody

ERNEST KUMEK

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach
Data utworzenia:2025-04-17
Data publikacji:2025-04-17
Osoba sporządzająca dokument:Agnieszka Kumek
Osoba wprowadzająca dokument:Administrator
Liczba odwiedzin:63